Gå til innhold

Ringte akkurat for å bestille UL.....


Gjest

Anbefalte innlegg

Hadde da tenkt å ta innvendig UL,men hun jeg snakket med sa at fra uke 10 kunne man ta 3D UL,og at de ikke pleide å ta innvendig UL på gravide,men heller valgte 3D.

Er det vanlig?Hva hadde dere valgt?

Jeg er omtrent akkurat 10 uker når jeg skal dit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på ul 3 ganger hittil og er 11+3 i dag. Sist jeg var var jeg 9+2 altså i 10 uke og da tok de innvendig. Trodde det var vanlig å ta innvenig ul hvertfall frem til uke 12 jeg.. Hvor var dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å vente til uke 12 og ta utvendig. Først da blir det babybilder og ikke bare noe med et hjerte. Siden det er ganske dyrt ville jeg vente til ungen er "ferdig" i uke 12. Men det er jo noe annet for de som bare må ha en bekreftelse på liv, forstår de godt og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var på en privat klinikk på Gjøvik.

Jeg vil egentlig bare ha en bekreftelse på liv,men hadde valget om å få time i uke 10 eller i uke 13.Også syns jeg uke 13 er så lenge til.......selv om jeg vil tro det blir en mye finere opplevelse da enn i uke 10.

Har mulighet til å ombestemme meg da.

Hvilken uke hadde dere valgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er i uke 10, og jeg var på ultralyd i dag. Som deg, kun for å få bekreftelse på liv.

Legen prøvde først utvendig, men hun så ingenting, så hun måtte ta innvendig. Og der så vi ganske klart et lite knøtt med hjerte som banket :)

 

Jeg er veldig glad for at jeg valgte å gjøre dette nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ombestemte meg jeg:o)Så skal på UL i uke 13 i stedet....

Har aldri tatt 3D UL før,så det blir spennende:)Får bare prøve å slappe av å tenke at alt er i orden før jeg skal dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...