Gå til innhold

jeg tror dessverre jeg må forlate dere... slutter ikke og blø...


vicky1984- FØDEKLAR :D

Anbefalte innlegg

idag er jeg 11 uker og var bare 1 uke unna og kunne puste mer ut...

men igår begynte jeg og blø, og etterhvert kom det klumper oxo...

livredd hver gang jeg går på do siden jeg ikke vet hva jeg ser...

 

har blødd i natt oxo men ikke så mye... vet ikke om det er bare pga jeg har ligget rolig jeg da men...

MEN det som er rart er det at jeg ikke har hatt noe vondt... bare murringer da...

 

uff skal på UL kl 1230, gruer meg sååå sinnsykt...

vil virkelig ikke at dette skal skje...

og trodde heller ikke kunne skje meg.. men men det er vel en mening med alt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEi Veronica,

 

har en følelse av at det vil gå bra jeg ;):). Det står jo at det er mange som blør her inne og at det vil gå bra. Ja faktisk noen som blør i flere måneder. Men håper du ligger og tar det med ro til du skal avgårde.

Vil ønske deg lykke til på Ultralyden i dag, så får jeg håpe magefølelsen min vil stemme.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :)

men er bare så redd siden det kom klumper liksom... men er bare kjempe glad jeg ikke har vondt, da har jeg et lite håp.. men jeg ser mørkt på det fordet.. er ikke lett dette her...

håper magefølelsen din også stemmer...

og siden jeg ikke blødde en eneste gang forrige gang tenker jeg nok det verste med engang...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det høres ikke så bra ut. Det kan fortsatt gå bra, og det er jo fint at du har time til UL så fort så du slipper å gå og lure så lenge.

Jeg hadde selv en SA for en drøy månte siden. Det var ikke morsomt. Den eneste oppmuntringen jeg kan komme med er at veldig mange blir raskt gravide igjen. Jeg ble det, og jeg vet flere andre som også ble det.

Jeg håper det går bra med deg og at de tar godt vare på deg på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde du noe vondt???

åssen kjente du det??? kan jeg spørre om du var langt? ikke at det har noe betydnign da men..

så det er sånn at man raskt blir gravid igjen etter en SA og sånn?

vi skal iallefall prøve igjen med engang om det har seg sånna tdet har skjedd...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Håper det går bra for deg, tenker på deg!

Vil bare si at venninna mi blødde ut hele senga si og av like vel stod alt bra til med den lille. Håper det gjør det for deg og! Skal tenke ekstra mye på deg under ultralyden.

 

Lykke til!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, får vondt av deg nå. Håper virkelig dette har en annen forklaring enn at du mister.. Og så er du jo kommet så langt. Du må gi oss en tilbakemelding. Stor klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slettes ikke sikkert du må forlate oss, vet om flere som har hatt store blødninger uten at det har vært noe farlig. Kjempebra at du har time til UL i dag, godt å få vite hva det er. Usikkerheten er alltid det verste! Masse lykke til, skal krysse fingre og tær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke langt på vei, bare 5 uker tror jeg. Det begynte med bittelitt blod på papiret den ene dagen. Dagen etter kom det mer, men fortsatt ingen smerter. Dag tre blødde jeg mye, vesentlig mer enn ved en vanlig mens. Da ble det også litt vondt. Ikke ille, men det tror jeg var forde det var så tidlig. Den dagen kom det også noen klumper. De var lysere enn blod og små. Blødningen varte ca 8 dager.

 

Vi bestente oss for å forsøke igjen med en gang. 2 1/2 uke etter at jeg sluttet å blø testet jeg svakt positivt igjen. Nå er testen klart positiv og selv om jeg er litt nervøs har jeg god tro på at dette kommer til å gå fint.

 

Krysser fingrene for at det likevel skal gå bra med deg. Om det skulle gå galt må du bare huske at selv om det er ille når det skjer så kommer du deg gjennom det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk jenter... sitter med tårene som bare renner og renner...

skulle ønske kl var 1230 snart...sier fra hva som skjer jeg...

takk for gode tanker iallefall...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Verinica jenta ...

Det var ikke koselig å høre- men prøv å tenk positiv som mange av jenten sier her er det mange som blør uten at det er noen verdens ting i veien med den lille :-)

Ingen svangerskap er like og jeg forstår at du blir ekstra redd siden du ikke blødde forrige gang!!

Bare vent å se på UL - så skal du se at alt er i orden

Stor klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da !!

Håper virkelig at alt er ok !!

Legen min sa at det var vanlig å blø før uke 12...men hvis det kom ekstra mye, mer enn TR så kunne....det være SA - men ikke nødvendigvis.

Og du har jo ikke hatt vondt eller store blødninger !!

 

Krysser fingrene for deg vennen !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg blir så lei meg når jeg leser om de som opplever blødninger. Kan forstå skrekken og redselen..

Kl er litt over 12.30 nå, og du er nok på ul. Tenker på deg og sender positive vibber.... Håper inderlig dette går bra for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker på deg og krysser fingrene hardt sammen for deg.Håper at du har fått gode nyheter.. Håper virkelig at alt er bra og at du ikke forlater oss...Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...