Gå til innhold

Lettere når man er ung?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er det lettere å gå ned etter fødselen hvis man er ung? Men ung så men er jeg ca 20 år? Har kroppen større sjanse for å bli slik den var før fødselen igjen da, enn når man er f. eks. 25- 30 år?

 

Takknemlig for svar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var 21 år da jeg fikk min første og 30 da jeg fikk min andre.

Gikk ikke ned raskere første gang, gikk faktisk ned fortere med nr.2 og veier nå mindre enn jeg har gjort på 10 år.

 

Strekkmerkene kom i første graviditet sammen med slappere mage som aldri blir helt som før, ingen nye strekkmerker med andremann og magen er likedan som etter første fødsel.

 

Puppene er vel det eneste som har blitt verre etter andremann..

 

Så tror ikke alder har så mye å si, forbrenning, innsats( kosthold/ trening), og gener har mye mer med hvordan kroppen kommer til å se ut etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt må man jobbe mer for å holde kroppen i form, inklusiv vekten, etter fylte 30 år. Uansett vil sunt kosthold og livsstil forebygge mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fysiologisk sett er et best for kroppen å føde når kvinnen er i alderen 17-23, og ja, da henter kroppen seg raskere inn, enn om en er eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk førstemann da jeg var 21, gikk opp 28kg i svangerskapet. Da han var 3 mnd hadde jeg gått ned 35, uten trening. Fikk nr 2 for snart 5 mnd siden, gikk opp 32kg og har stadig 4 igjen. Er nå 26 år, tror det er lettere når man er ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...