Gå til innhold

uff..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært hos legen og vekta har kommet opp til 100. Så mye har jeg aldri veid før, og jeg hadde store planer om at så langt opp skulle jeg ikke. Jeg veide 82 kg og er 174 cm høy i utgangspunktet, så er overvektig, men ikke ekstremt . Men nå er jeg livredd for at disse kilone skal sette seg, og at dette skal bli en permanent tilstand. Må legge til at jeg er 31 uker på vei i dag, så 18 kg er myyyyyye :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg ser at vi er i samme båt...

Jeg var 168 cm og 81 kg da jeg ble gravid. I dag er jeg 95.... (Er 30+5) Har selv hatt et mål om å ikke bli over 100, men det går nok ikke... :)

Vi får tenke med oss selv at det er ikke BARE fett vi har lagt på oss dette svangerskapet! Dessuten...mye vil forsvinne så fort lilleklumpen kommer ut (med tilbehør... :)

Se positivt på situasjonen du nå er i, og heller tenk på kiloene når fødselen er over og du begynner å bli deg selv, og solen skinner på oss og våre vakre smårollinger!

Laaange turer i et nydelig sommervær lenge leve!

 

SMIL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk opp 27 kg sist svangerskap, og ned 14 på sykehuset (2 uker). Resten satt seg fast, men det er min egen feil. Spiste enorme mengder mat og godis mens jeg ammet. Tenkte jeg skulle være flinkere denne gangen (håpe håpe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...