Gå til innhold

Quinny Speedi SX- erfaringer?


Mama,sunshine-kid og lillesøs

Anbefalte innlegg

Har tenktå kjøpe denne til gutten vår på 8mnd. Men lurer litt da...er dere som har den fornøyde?

Gjør det noe at den ikke har bøyle foran?

Det ser ut til at den er romslig og kan brukes til også litt større barn?

 

Noen som vil dele erfaring?`Går helt surr i alle disse vognene jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er veldig fornøyd med vogna. Er bred og god, brukt voksipose hele vinteren, lett å kjøre, blir liten samenlagt. Har ikke savna bøyle forran, kanskje fordi vi aldri har hatt det annet enn på reisetrilla. Eneste litt upraktiske er at ryggen ikke kan settes helt opp. Men dette har vi løst med å ta en bærereim til ryggsekk bak ryggen og rundt håndtakene/rammene på siden. Strammer og rygggen kommer helt opp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også veldig fornøyd med denne vognen - kjempegod plass, eneste minust jeg ahr er at den er litt kort i ryggen, men når jeg har sett på større barn i trillen sin går jo hodet stort sett litt over ryggen...

 

er enig med hun over, den er helt utrolig lett å kjøre:)

 

og vi har også en reim (biltema 16.90,-) til å sette ryggen opp i full stilling, funker fint det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt denne og var ikke helt overbevisst. Syns vogna var litt knirkete, vinglete og litt plastikk aktig. Syns ryggen var alt for kort i tillegg til at sittestillingen var veldig dårlig. Vogna er også veldig bred bak som gjør at den lett kjører seg fast i butikker osv. Syns også at siden vogna er så bred inni så blir det veldig fort kaldt og trekkfullt inni vogna.

 

Vi endte opp med en Easywalker og er super fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle. Tror jeg er overbevist om at dette er rett vogn. Men når dere sier at den ikke går helt opp i ryggen, hva mener dere?At den ikke blir helt loddrett? Hvilken vinkel blir det ca. da?

 

Når det gjelder EasyWalker, synes jeg den har for store hjul...Men ellers fin. mange bra farger å¨velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele sittestillinga er litt tilbakelent. Ok når barnet ikke er så gammelt, men vil etterhvert sitte og ha ordentlig oversikt :-) Som nevnt tidligere fikses lett med en reim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...