Gå til innhold

Noen her som har barn fra tidligere her?


mazz

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en gutt som blir 2 i juli.

Venter spennt naa, 4 dager til jeg kan ta testen, er veldig nervos, men haapefull! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg skulle hatt to jenter ( tvillinger) men mistet når jeg var 4.mnd på vei :( . så nå holder vi på å prøver igjen. det er 7.mnd siden no. kan teste eg over helgen å da er det bare og krysse fingrene.

Håper at det klaffer for deg - lykke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei cippis

Det var leit aa hore om tvillingene dine, haaper alt gaar bra denna gangen, krysser fingrene mine!

mazz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mazz. Tusen takk for det. Jeg får bare krysse fingrene og håpe at jeg tester positivt når min tid er inne. Må få høre hvordan det går med deg og testingen din. Håper at det klaffer :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er inne her og titter, håper at jeg skal havne i denne klubben. Har ikke TR før 2. mai, så jeg må nok vente i spenning en stund til. Jeg har 2 barn fra før, prøver nå på den 3.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei jente på snart ett år. Ville ha to veldig tette (Gjerne bare 13-14mndr mellom...), men ser ikke ut til at de blir så nærme. Har prøvd i 8pp (2pp etter SA). Har el om to-tre dager jeg nå!!:) Gleder meg... Ventet så lenge på tr etter sa'en og så.... Var redd jeg ikke rakk å prøve å komme hit engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en gutt som blir 2 i august.

Vet ikke helt når jeg kan vente meg en TR eller no.. har akkurat slutta på p-pilla og fikk EL halvannen uke etter, og nå "innbiller"/tror jeg at jeg har hatt festeblødning og jeg er veldig øm i magen og rar..

Sp jeg må bare vente i spennimng og se om den kommer innen ca 2-3 uker...(TR altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen fra får men håper at det klaffer nå nsart..har vært til en vennine i dag og fått litt babystøv..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilinn

Jeg har en liten gutt på 2 år, skal hatr på torsdag. spennende dette her. ble gravid på første forsøk sist, men vi er nå inne i 4pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også en jente som blir 2 i juli!!! Var mye på juli04 klubben....

Testet postitivt i går og har termin 12 januar 07.

 

Lykke til!! Håper det har klaffet for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sønn på 9 mnd og har termin med nr 2. ca 13. januar :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt på 8 mnd. og venter på IKM 19. mai... Da blir det termin i slutten av januar, men vi kan jo håpe på å ikke gå over denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønte bare halvparten av dette innlegget jeg.... er ikke helt oppdatert på alle forkortelser tydeligvis..... noen som kan oversette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei supersøt lita jente på 2 år og 1 mnd, som skal bli storesøster i januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...