Gå til innhold

mammaklær


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Måtte til slutt krype til korset i dag og kjøpe meg mammmaklær allerede. Bukseknappen på alle buksene mine har ikke vært noe gode å ha igjen i det siste, så da fikk det bare våge seg at jeg måtte begynne så tidlig. Er bare 9+3 i dag. :) Føles ihverfall mye mer behagelig nå. Noen andre som har måttet kjøpe så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vært gravid før? Da kommer magen gjerne ganske tidlig. Jeg ennå kun i uke 6 og kalre meg fint i vanlige vukser, men tror ikek jeg kan vente så lenge som til uke 20, som jeg gjorde med første mann, før jeg finenr frem mammaklærne. Uansett, så er det stor individuelle forskjeller på når og hvor mye man vokser. det er vist også noe med hvor livmoren ligger - hos noen "vokser" barnet mer innover i magen, mens hos andre ligger det helt utenpå - om du skjønner :-) Men gravid-mage er flott, så bare hopp i mammabuksen, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Det er vel ganske individuelt når magen kommer og hvor stor den blir.

 

Jeg selv er ganske spent. Dette er mitt andre svangerskap og det sies jo at magen kommer tidligere og blir større da. Er nå 7+2, og merker vel egentlig ingenting....selv om jeg føler meg "feit"....har kanskje med at jeg er kvalm hele tiden, og at når en spiser blir en enda mer uvel (blir uvel av ikke å spise også)....luft i magen om kvelden hjelper vel heller ikke.

 

Sist merket jeg det på klærne ganske tidlig (husker ikke helt når), men noen skikkelig mage kom ikke før jeg var over halvveis....men hadde da for lengst ikke kommet inn i mine vanlig klær. Rart at en på en måte bare blir litt tjukk til å begynne med før gravidemagen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...