Gå til innhold

Sulten!!!?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som føler seg sulten innmari ofte?

Det tar max to timer fra jeg har spist til jeg er kjempesulten igjen...

 

Trodde det skulle bli lettere å spise mindre etterhvert som magen vokste, men dengang ei.... Her er det plass til MYE mat *sukk*

 

forsøker å spise sunt, men har nok ikke lyktes helt - 11 kilo opp hittil og er 26+5 (angst!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

 

Har det akkurat på samme måte. Lagt på meg 12kg, og er 28 uker. Jeg våkner gjerne om natten eller grytidlig på morgenen av at jeg er så sulten at det gjør vondt.

Prøver å spise sunt jeg også, men blir fort søtsugen etter middag. Det er min last. Jeg er mye i bevegelse, og har gått i de samme buksene nå i 2mndr så jeg tar det ikke så tungt. Nå er solen her igjen, og da er det deilig å være ute å gå i skog og fjell.

Jeg nyter graviditeten, så får jeg heller bare være sulten støtt og stadig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sulten på alt hele døgnet, ikke morro. Spiser mye mer godteri enn jeg burde og, får vel den enorme babyen..Håper det blir litt bedre nå som det går ann å være litt mer ute. Har lagt på meg 8kg, er 26+5. Synes det er litt mye, har igjen den varmeste tida, legger på mye da og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Eller - sulten&sulten, jeg er vel mest konstant SUGEN på noe. Lyst på mat, snop, digg hele tiden. Spiser dessverre noe usunt hver bidige dag, og mye mer enn kroppen har behov for. Ikke får jeg rørt på meg for å forbrenne noe av det heller pga bekkenløsning.

 

Har lagt på meg drøyt 8 kg og er 30 uker, og synes ikke det er mye i forhold til matinntaket ;)

 

Vi får bare prøve å kose oss med litt ekstra, og krysse fingra for at babyen er smart og bare tar til seg næringen fra det sunne vi spiser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Har oxo den følelsen at jeg er sulten selv når jeg er stappmett. Hadde aldri trodd det gikk an å føle begge de to tingene på en gang, men det har jeg nå altså motbevist!! Er sikkert på at babyen kommer ut med sjokoladefarge ;P det hadde i hvertfall ikke forundret meg det grann...

 

Men må bare si at jeg er takknemlig for at det er på denne måten jeg har det i stedet for de stakkarene som ligger og spyr hele svangerskapet. Har ei venninne som er forferdelig plaget...

 

Har lagt på meg ca 8 kg og er 27+2 i dag, mn jeg har jo fremdeles tre hele mnd igjen som jeg kan bruke til å legge på meg :D

 

Dette går sikkert krute godt jenter!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...