Gå til innhold

Er det noen drømmetydere her?


*Mysillen*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøver å bli gravid...Er i min 14pp nå :)

 

Det var den drømmen ja...veldig rotete...

Men jeg skjønte så lite da jeg våkna at jeg fant ut jeg måtte spørre her.

 

Jeg drømte at jeg var på besøk hos min tante og min kusine. Av en eller annen grunn så var det utrolig mange ganger i huset til tante..Jeg gikk å snoket rundt der å da både så jeg folk og hørte stemmer (som ingen andre så/hørte)Tanta mi og kusina mi trodde at jeg var blitt skrullete. En av stemmene jeg hørte var (utrolig nok) katten min som forsvant i januar. Husker ikke hva stemmene sa,men jeg visste at alle de personene der var døde. (???) Så plutselig befinner jeg og kusina mi oss på badet..Vi sitter å stirrer på en positiv g-test. Kusina mi gratulerer meg så mye..Jeg sier at det ikke kan stemme for jeg går på pillen (Noe som er unskyldningen min i virkeligheten..ehe) Men så kommer jeg plutselig på at det ikke var jeg som tok testen,men kusina mi.Så det er hun som er gravid.Da jeg sa det sier hun å ja...da må det være kjæresten min som er faren da..Jeg spør hvem kjæresten hennes er (hun er singel i virkeligheten) så svarer hun at det hun ikke vet...

 

 

Dette virket sikkert veldig rotete?? Men det var det også...Jeg bråvåknet da hun sa at hun ikke visste hvem kjæresten hennes var...Så lurer jeg da bare litt på om noe av dette kan bety noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...