Gå til innhold

Kan jeg regne med syklus på 31 dager?


Vibeke28(fått to jenter)

Anbefalte innlegg

Leser at mange får sykluser på 31 dager med pergo. Jeg som var så fornøyd med min korte sykluser:-( Men men.. Det er nå 14 dager siden el. Det er jeg nesten 100% sikker på.. jaja, tanta kommer vel!

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Du gikk på pergo under forrige mens, ikke sant? Da er det kanskje desverre sånn at du kan regne med 31 dagers syklus. Du har vanligvis 27 dagers syklus, det er ca likt som meg, og jeg hadde 31 dager forrige mnd da jeg hadde gått på pergo. Men det kan jo hende den sitter også- du har ikke fått tantebesøk i dag heller? Her er det ikke noe action på tantefronten.. Er på dag 31 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Vet du ikke sikkert når du hade EL? Brukte du ikke EL-tester eller ble fulgt opp av gyn? Det er lurt å gjøre det når man prøver å bli gravid... Mensen kommer jo 14 dager (ca) etter EL.

 

Med Pergo hadde jeg EL på dag 17 og mensen kom nøyaktig 14 dager etter, dvs. en sykluss på 31 dager.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde stabil mens på 32 dager før pergo, men etter pergo ble de bare lengre og lengre. opp til 43. Nå er jeg uten pergo og nå på tur nedover igjen.heldigvis. sist var det 37 dager. Har du pausemnd? eller tar du 3 kurer etter hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe snøfilla.. jeg har nok vært prøver såpass lenge at jeg vet at det er lurt med el-tester:-) Jeg hadde el for to uker siden:-) Tanta har ikke dukka opp enda, men regner med lang syklus..

 

Takk for svar begge to:-)

 

Og lykke til til dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...