Gå til innhold

Blir detta for dumt? hva syns dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg skal lage kakene vi skal ha utenom bryllupskaka og en kransekake selv. Jeg har lyst til å ha alle kakene likt pyntet og da bør jeg sikkert lage dem selv.

Men det jeg tenkte...blir det for sukkersøtt og bruke hjerteform på kakene?

Helt ærlig hva syns dere? (-:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det syns jeg blir rart. Skjønner heller ikke hvorfor du vil ha alle kakene akkurat likedan...?Blir ikke det litt kjedelig da?

Jeg skal ikke lage noen kaker selv. Jeg regner med det blir nok å gjøre for meg, om jeg ikke skal lage en kake også.

Skrevet

Høres rimelig sært ut ja. Jeg ville hverken brukt hjerteform eller pyntet kakene likt. Høres superkjedelig ut. Og i tillegg masse unødvendig ekstraarbeid for deg. Nei jeg ville i alle fall heller fordelt kakebakingen på forskjellige familiemedlemmer og venner.

Skrevet

Jeg er ikke ute etter å ha et kakebord med masse kaker. Var i et bryllup en gang og de hadde bare like kaker utenom bryllupskaka, det var kjempe stilig faktisk.

Jeg syns det blir mer rotete med masse forskjellige kaker..enn kjedelig med like. Dvs. helt identiske skal de jo ikke være. Det skal jo være forskjellige smaker, men hovedutseende skal være likt.

Men jeg dropper hjerteformen. hehe

Skrevet

Jeg synes hjerteformen hørtes søt ut jeg :-)

MEN du kan ikke bake kakene for lang tid i forveien og de siste dagene før bryllupet har du tusen andre ting å bekymre deg over - er du sikker på at det er verdt å bake disse kakene selv?

Hva med å lage ei prøvekake nå. Inviterer en del av dine venninner og si til dem at du ønsker at de baker en slik kake til bryllupet ditt. Fotografer kaka fra alle vinkler. Deretter distribuerer du bildene, oppskriftene og pynten du vil ha og får dem til å gjøre jobben. Hvis du ikke har alt for avansert pynting så fikser de sikkert like kaker til deg.

Resultat: du kan bruke de to siste dagene til f.eks ansiktspleie, neglepleie osv som gjør at du ser strålende ut og ikke dødsliten med blå ringer under øynene etter å ha stått halve natta før bryllupet for å få ferdig disse kakene :-)

Skrevet

jeg har en sånn hjerte-springform, og den bruker jeg masse !!!

synes det er koselig med hjerter jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...