Gå til innhold

Merkelig og litt skremmende opplevelse...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sliter med bekkenløsning og sliten rygg og skuldre, så samboeren min bestilte time for meg hos en healer.

Han har vært der selv flere ganger for vond rygg og div, og han ikke får fullrost denne dama, og ville defor at jeg skulle få oppleve hva hun kan utrette. Om ikke annet, så for å få litt pleie av den voksende kroppen min.

Hun begynte med å masesr ryggen min, og det var sinnsykt deilig for hun fikk løst opp noen skikkelige stive muskler. Da hun begynte med bekkenet mitt, og la hendene sine på magen min skjedde det ting. Babyen begynte å sparke skikkelig, og hver gang hun la hendene sine over magen så stakk det ut kuler i alle retninger.

Etter kun kort stund ville hun ikke holde på mere. Som hun sa er healing helt ufarlig, men hun hadde ikke hatt gravide til behandling før, og babyen bykstet såpass at hun ikke ville ta noen sjanser.

I kveld har jeg vært sliten i ryggen og har hatt en del kynnere, men jeg vet ikke om det kan ha noe med healingen å gjøre. Skal heldigvis på kontroll i morgen. Noen som vet noe om dette?

 

25+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...