Ajantara Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 har hatt masse trøbbel med pappaen i det siste,men nå har han tatt til litt fornuft og innsett at litja er for lita til å reise 60 mil annahver helg!håper det ikke er ett blaff bare:-)
Gjest Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 Jeg bor også 60 mil unna pappaen til vesla. Hvor gammel er datteren din? Min er 8 mnd. Far har ikke snøring på hva som er det beste for henne. Han tror han kan drive å bestemme og blande seg borti alt.
Ajantara Skrevet 20. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2006 min er 13 mnd gml.vi har ikke bodd sammen siden hun var tre mnd og det er først nå etter jul at han har hatt henne alene før han flyttet.så hun er ikke så knyttet til han og han kjenner henne egentlig ikke så godt som han liker å tro.han har flyttet sammen med sin nye dame, som også har ett barn.så plutselig krevde han at jeg skulle reise med henne ned dit og overlate henne der.ikke planer sier jeg da.og nå har han skjønt d.eller jeg tror kanskje det er damen hans som står bak det da.er jo ikke bra å reise så langt å bo uten mammaen sin på en fremmed plass med en pappa en ikke kjenner så godt og en fremmed dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå