Gå til innhold

mindre rennselse etter ks?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er 12 dager siden jeg tok keisersnitt nå, og jeg blør nesten ikke. Blødde en del 2 første dagene på sykehuset, men så har det nesten ikke komt noe etterpå.Brukte vanlige bind på sykehuset, har brukt digre bleier etter jeg fødte de to første vaginalt. Nå bruker jeg bare truseinnlegg, kommer bare litt slim av og til. Er greit det..men er litt sjokkert for at det ikke kommer mer.

 

En ting til..er på en måte bedøvd i magen. Ikke bare på såret/arret, men ganske langt over også. Er egentlig ganske ubehaglig. Er det noe som vil forsvinne..litt kjedlig om jeg må være følelsesløs i magen resten av livet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

 

Tok selv KS for snart fem måneder siden, blødde også veldig lite, brukte nesten bare truseinnlegg.

Jeg var også veldig følelsesløs i arret og ett godt stykke oppover magen i ganske lang tid etter fødselen, men bare smør deg med tålmodighet - det vil gå tilbake til det normale igjen etterhvert (hvertfall nesten..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er helt normalt at man blir nummen og følelsesløs etter et kirurgisk inngrep, for nervene blir kuttet. Disse trenger tid til å gro sammen igjen, det kan ta kort tid eller måneder. Du må bare vennte tolmodig. Jeg har hatt mange operasjoner og det er veldig forskjellig hvor fort følelsen kommer tilbake, på magen gikk det fort, noen måneder bare, mens jeg fortsatt har et numment område på begge knær etter 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...