Gå til innhold

Hurra, 200 dager igjen :-)


Sunniva- og Majamamma

Anbefalte innlegg

Som tiden flyr her inne (NOT).... Dette har vært de lengste ukene i mitt liv, har vært så redd for å miste pga blødninger og tiden har gått sååååå sakte. Men nå er det bare 4 dager til jeg skifter til 2. trimester, så nå håper jeg tiden går fortere fremover!!! Også er det jo vår i luften, hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer:-) Men trist at du skal slutte her da.... Er alltid så koslig å lese det du skriver!

Selv er jeg i uke ti så jeg kommer etter om ikke lenge!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig sagt :-)

Kommer jo til å savne 1. tri, men dere kommer jo etter på no time. Gleder meg til en etter en dukker opp der inne..... Ha en fin kveld videre!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å savne deg.Men kommer forhåpentligvis luskende etter en uke senere:0)9 dager blir det vel...Siden jeg har 209 dager igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi, gleder meg til dere kjente kommer etter. Vi kommer til å få det kjempekoselig på 2. tri :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sunniva, ojjjj som dagene flyr!!! Jeg har ikke oversikt over hvor mange dager det er igjen, men jeg har termin 1 eller 2 dager etter deg ;o)

 

Men; vi skal vel ikke på "2 trimester" før etter fullgått neste uke? Jeg starter på uke 12 nå på mandag. Det står øverst på 1. trimester "til og med uke 12"

Så vi går over til 2. trimester uken deretter?? Det er slik jeg har forstått det hvertfall ;o) Håper du ikke ble skuffet nå ;)

 

Jeg er også hedmarksjinte, men bor nå i Nittedal, Akershus

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn, april66 :-)

 

Klart vi skal over til 2. tri nå, er fullgåtte tolv uker (12+0) på mandag, og tar da fatt på min 13. uke. Når jeg logget meg på i dag, sto det f.eks. "Du er nå i din tolvte uke" blabla, og det stemmer fordi jeg er 11+4. På mandag er jeg i trettende uke, og har altså 12 fullgåtte bak meg! Øverst på 1.trimester står det at man skal være her ut tolvte uke, ikke sant?

 

Dette er jeg hundre prosent sikker på, så da er det heller du som blir positivt overrasket, hi hi. Husker samme diskusjon fra da jeg gikk med datteren min i 2004....Så jeg kommer for å hente deg om du ikke følger etter meg til uka :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja...er det slik det er. Lett å bli litt forvirret *ler* Så 12+0 er det samme som i uke 13. JaJA da er det jo bare å glede seg :) :) :)

Håper tiden går fort for deg også, blødninger er ikke så morsomt, men det går vel som regel bra. Selv synes jeg tiden har gått kjempefort siden jeg sluttet å bekymre meg for om det ville sitte osv.

 

Ha en ¤-fylt fin dag og helg, da sees vi på neste "linje" til uka :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig :-))))) Å komer udner 200 dager er jo også en milepæl :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...