Gå til innhold

trenger svar på noe ang.blødninger FORT!!


vicky1984- FØDEKLAR :D

Anbefalte innlegg

jeg var akkurat på do og så blod i trusa, den kom ikke en dråpe men ganske mye.... var bare rent friskt blod da, men trenger dette og bety noe???

 

har ikke vondt eller noe men er skikkelig bekymret....

skal til UL imorra for og få svar...

men uff dette er ikke noe gøy altså...

 

 

*er redd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke sikkert at det har noe å si.Jeg hadde blødninger svangerskap 2 og 3.Ikke veldig mye,men slik at det kom i ett bind i løpet av noen dager.

Håper du får vite at alt er bra i morgen..Vi fikk sex nekt til etter uke 13.

Lykke til videre:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tatt på et bind nå og bare gruer meg til og gå og se neste gang jeg går på do....

men det trenger da ikke nødvendigvis og bety noe?? men kan man miste selv om man ikke har vondt???

 

gruer/gleder meg til imorra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da....ikke bra å høre !!

Håper at ting er bra for det....

Men dette står bra forklart her inne på Uke til Uke...der sto det noe om blødninger - les det. Husker ikke hvilken uke, men det var tidlig.

Trenger ikke være negativt....er kroppen sin naturlige måte å bli kvitt gamle greier....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

 

det var utrolig kjedelig å høre. Flott at du skal på ul i dag så får du raskt svar. Lykke til :) skal krysse fingrene for deg, og så får vi bare håpe og tro at dette går kjempe bra :)

 

jeg har hatt det sånn en gang, men da hadde jeg utrolig mye smerter, så det er jo ett veldig stort + at du ikke har det, så da går det nok bra skal du se :)

 

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...