Gå til innhold

menn skyld i overvekt?(samme som på skravlesiden)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

at grunnen til at kjerringer tar på i vekt i et ekteskap/forhold,er fordi at mannen som de møter har som oftes et dårlig forhold til mat. Å vi kvinner vill møte dem ¨på halvveis,så derfor begynner vi å spise mer av det usunnde for å glede mannen.. å der begynner det hele.... ( det kan også være at kjerringa har dårlig kosthold,å smitter det over til mannen)

 

 

høres litt logisk ut.....

 

hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil vel heller si at forholdet har skylden. To aktive, forholdsvis slanke, men ganske godt trente mennesker blir ekstremt forelsket. De blir sykelig opptatt av hverandre og kjærligheten. Trim kommer i annen rekke, med tiden blir det nesten glemt. God mat og kos blir hverdagskost.( Egentlig veldig unødvendig når man har hverandre, men det er lett å si i ettertid....) P-piller kommer også på bordet, og medfører et par kilo, eller kanskje ti. (fortsatt den beste unnskyldningen min)

 

-Men, egentlig....så ER jo dette mannen min sin feil... for uten han, ingen forhold og ingen ekstra kilo... He he...

 

 

Jeg vil heller ha de ekstra kiloene jeg da altså...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er vel et av de mest kjente fenomen jeg vet om.. og verken jeg, eller noen av mine venniner i forhold, er unntak:) heller noen kilo for mye ja, enn å være uten mannen i mitt liv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...