Gå til innhold

Flere enn meg??


sussy

Anbefalte innlegg

Nå har jeg 17 dager igjen til termin og alle rundt meg spør om jeg er lei av å vente. Føler nesten at man må svare ja til det, men er absolutt ikke lei! Har ei lita på 3 år som får tiden til å gå. Storkoser meg alene hjemme på formiddagene når hun er i barnehagen. Har egentlig ikke helt skjønt at jeg skal igjennom en fødsel og at vi skal få en baby i huset. Er det bare meg eller? Får nesten litt dårlig samvittighet...at jeg ikke gleder meg mer liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er lei av magen min, men må innrømme at jeg ikke tenker mye på babyen i magen. Vil bare bli kvitt magen så jeg kan håndtere Jr. bedre(han er 14mnd.) og har heldigvis akkurat begynt å gå. Tida ryker av gårde så jeg får ikke tenkt mye på hvordan ting kommer til å bli nei. Etter jobb krever han 100%oppmerksomhet, så jeg synes det er egentlig bedre i denne graviditeten for forrige gang var jeg så utålmodig etter å se babyen. Nå vet jeg at den kommer nå om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. jeg er akkurat likedan. koser meg gløgg, og tenker ikke så mye på alt det som venter av ..jobb om jeg kan kalle det det ? er så sinnsykt deilig å skulle bli mamma til nummer to; velsignet avslappet på alle hold :) tror nok det spiller masse inn også.. bare kos deg du. uten dårlig samvittighet. vi er skrudd sammen på ulikt vis, og bruker tiden på ulikt vis. skal nok se at det går opp for deg snart nok likevel.. hihi. deilig å høre at det er noen andre som koser seg også !!

masse lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...