Gå til innhold

En herlig dag!!!


Maihøna06

Anbefalte innlegg

Ville bare dele med dere en fin og riktig god dag!

Har jo klaget meg litt her inne og fått mye støtte fra dere jenter og ville dele en fin fin dag idag!!!! Jeg har 19dager til termin og har hatt mye vondt i ryggen, sovet ca null niks siste 4mnd... og mye annet som hører svangerskapet til. Det var derfor deilig idag og våkne litt uthvilt etter en bedre natt, sola skinte og jeg følte meg i fin form!! Følte at våren og varmen banket på ruta og sa "kom ut til og kos deg med oss". Så idag har jeg endelig fått ordnet litt i hagen (jeg elsker hagearbeid), luket blomsterbedd (vanskelig å finne gode sittestillinger med så stor mage...) og fjernet rusk og rask fra hagen, har kjøpt noen blomster, som jeg håper å få i jorda imorgen, må jo ha litt pent til 17.mai!! I tillegg ha jeg vært hos frisøren og blitt dullet med, deilig!! Og tenk, selv om det er kveld så er jeg ikke helt gåen og helst vil sove!! Det er utrolig! Hvor kommer all denne energien fra? Gubben sier det er våren som endelig har fått tak i meg og isåfall håper jeg den holder godt fast, for dette kjennes bra !!!

 

Noen flere vår-yre med stor mage!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...