Gå til innhold

lufte noen tanker.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

åhh nå har jeg 7 dager igjen til termin- faren til ungen skal liksom gleeede seg så mye til å bli pappa....

men hvorfor gleder han seg engentlig og hva gleder han seg til???

ikke f... om han har giddet å stille opp økonomisk og jeg ahr måtte betale alt utstyret selv og de e f... ikke billig heller... er alene mamma fra før av og ahr nok så trang økonomi- mens han bor hjemme hos mamma og lever livet......

kan ikke huske at han noen gang i svangerskapet har støttet meg ( har hatt det vansleig m deprisjoner og kraftig bekkenløsning)

så her sitter jeg m 7 dager til termin å har ikke hørt noe fra han på snart 2 uker er det NORMALT?? han som liksom gleder seg sånn som han gjennom hele svangerskapet har sagt han gjør er det ikke rart at han ikke en gang gidder å sende en sms å høre hvordan det går eller noe????? eller er det jeg som overdriver?????

 

forventer jeg for mye????

 

signerer m anonym fordi mange "vet hvem jeg er"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, nå ble jeg lei meg på dine vegne!!

 

Vet du?? Jeg hadde ikke giddet å ta kontakt med han.. Hvis du vet at fødselen er i gang, så hadde ikke jeg ringt han. Hadde heller reist alene! Så hadde jeg drete i hvordan han finner ut at han har blitt pappa på. Så kan han føle seg skikkelig dum når naboen sier; Gratulerer da! Hører du har blitt pappa... Så står han der da, med skjegget i postkassa! Forbanna drittsekk!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han vet at jeg ikke vil ha han med på fødselen, skal ha mamma med meg fordi han faren ahr aldri hvert til å stole på.. han si eks at han skal komme så kommer han ikke og pga masse andre ting bestemte jeg meg for at han ikke fikk være med.

har lovet å sende han en melding om at barnet er født- men kanskje jeg skal gjøre som du sier og bare la vær... e jo ikke akkurat som han ahr giddet å ta kontakt m meg heller....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...