Gå til innhold

FAEN også!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hater det her altså!! Hver gang jeg nyser skikkelig eller hoster hardt, tisser jeg en skvett i buksa. Knep masse etter sist fødsel, men underlivet samarbeider ikke etter at jeg ble gravid igjen. Andre også eller er jeg alene i min ydmykelse??

Velger for en sjelden gang å være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter med det samma her ja,har måtte gå på apoteket for å kjøpe tena lady,er det nedtur eller???? hihi føler seg som en 90 åring vet du :-/

Er nr 2 her også,hadde litt problemer med nr 1, men dette tar kaka,redd for å le godt ute blandt folk for da kan det gå riktig galt.....

Håper det var en liten trøst, at du ikke er alene i verden....

Vi får håper vi blir kvitt det etter fødsel da. De sier vi skal knipe hele veien...kniper som jeg er gal jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke dette problemet med nr en, er derfor litt sjokka over at det skjer nå..... Jeg går med truseinnlegg når jeg er ute blandt folk, men kanskje bedre med tena lady ja? godt tips, oss 90 åringer imellom:)

felles skjebne er jo felles trøst! Kniper jeg også, funker bra når det ikke kommer noen overraskelser ( spying, nys og host)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

nei du er ikke alene om det... går å skvetter litt jeg også når jeg hoster, nyser, kaster opp osv....

hadde en kjempe pinlig opplevelse for noen dager siden: skulle på statoil å kjøpe snop, og fikk en hostebøye deluxe!! tisset selvfølgelig på meg, libressen hjalp ikke så mye der nei. man kunne se det i buksebaken men var ingen andre kunder der akkurat da. måtte sitte på statoil posen på vei hjem... huff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn har jeg det også. Hoster en del for tiden og da blir det en del klesvask.. Synes det er så flaut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Jeg glemmer å tenke over hva folk synes og sier, men har hatt en forkjølet påske og tar meg i det hver gang jeg hoster eller nyser nå!! -Jeg har lagt til meg vanen med at jeg krysser bena, og fikk først i dag spørsmålet: OJ, må DU tisse eller?"

- Jeg svarte bare ja, men sannheten var jo ikke den... Jeg måtte ikke tisse, men bare holde igjen en liten skvett:o)

 

Jeg også kniper og kniper, men det lekker stadig litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...