Gå til innhold

Til alle som er på overtid...!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er snart på 5.dagen over tiden, har MASSE vann i kroppen, ser ut som en hval, har lagt på meg 20 kilo, 8 av disse den siste måneden, klør meg til blods overalt!!! Hjelp.

 

Slimproppen gikk for 6 uker siden, har masse nedpress og kynnere. Hodet er festet. ALT er klart.

 

Jeg har gått 1 times turer hver dag, hatt sex, massert brystvortene, spist annanas, drukket bringebærbladte... hva mer kan jeg gjøre? Er så redd at gutten min skal bli så enormt stor inni der.

 

Hva gjør dere? Er dere leie eller går det greit????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KUNNE IKKE SAGT DET BEDRE SELV... !!! drittlei!!!

har ikke vann i kroppen, men magen blir jo bare større og større... jeg har prøvd samme ting som deg, men ikke bringebærbladte, har i steden prøvd salvie te uten effekt... og modningsakupunktur to ganger. med maserier som resultat..

nå går jeg snart for den jævla lakserolja altså!!!!

 

legen kjente på magen idag og kunne kjenne at babyen var stor. jeg gruer meg bare mer og mer til fødselen... huff...

 

lykke til.. kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare 5 dager over slik som deg... har all medfølelse med deg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat slik som deg, 2 dager over termin, lei og utålmodig. Sist gikk jeg 16 dager over og håper jeg slipper det denne gangen. Da var jeg hvertfall ikke hyggelig selskap den siste uka...;-)

 

Håper på ei fødselsfremmende helg!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er drit lei kan man si. Har vondt over alt så jeg gjør ikke annet enn å sitte på Bim eller i go-stolen min. Er 5 dager over nå, ble satt i gang etter 9 dager forrige gang. Har prøvd alt av kjærringråd men ingen ting hjelper. Håper at alt skal komme av seg selv etter hvert. Var på ekstra ul i går og alt er ok med huleboeren. Greit å vite det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...