Gå til innhold

Å snakke i telefonen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakket i telefonen en kveld da svigermor kom inn døra. Mannen min lukket opp, og han satte seg ned og pratet med henne. Jeg fortsatte å snakke i telefonen ute på gangen.

Da jeg var snakket ferdig sa hun at hun følte seg SÅ USETT og IKKE VELKOMMEN siden jeg fortsatte å snakke i telefonen. Hun sa at hun hadde HØRT at det var søstra mi jeg snakket med og at vi ikke hadde noe viktig å snakke om! Jeg gadd ikke svare henne pga.det kommer mye rart fra den kanten.

En ukes tid senere var begge svigerforeldrene min her. To ganger i løpet av kvelden ringte svigerfars telefon og han gikk ut på gangen og snakket en god stund begge gangene!

Sist uke skulle jeg ringe en venninne da svigermor kom ubedt på besøk, Jeg gikk inn i stua og sa " Nå ringer jeg,håper du ikke blir fornærmet. Svigerfar mottok jo 2 telefonsamtaler og snakket en god stund da dere var her sist gang." Hun ble dritt sur.Jeg var sikkert frekk,men hva skal en gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå synes jeg gjerne du overdriver litt, syntes det var litt frekt sagt av eg.. -Jeg er av den oppfatning at en ikke skal snakke i telefonen når det kommer gjester, uansett hvem det er. Selvfølgelig om du snakker i telefonen idet noen kommer så er det vel bare å avslutte telefonsamtalen?

Men enig i at svigerfar kunne latt være å snakke han også, det gjør en heller ikke.

Skrevet

Hehehe, Bra sagt! Noe jeg kunne liret ut av meg til mine svigers det!

Herregud, skal man ikke få snakke i tlf heller nå da? Ærlig talt! Svigermoren din har ingenting med om du snakker i tlf eller ikke! Svigerfaren din gjorde jo akkurat det samme!!! Hun kan strengt tatt ikke forvente at hun skal bli vartet opp til enhver tid når hun er på besøk hos dere! Stå på du! Må du ta en telefon, så ta den! Hun har vel barnebarn hun kan holde på meg! =)

Skrevet

Det virker som om svigerforedlrene kan gjøre og si hva de vil. Hav skal vi unge gjøre? Kommer de ubedt hit- vi har sagt at vi ønsker de ringer først, og jeg sitter i telefonen, snakker jeg ferdig i telefonen. De kan ikke vente at jeg slipper alt jeg har i hendene. Hadde de vært bedt hit hadde det vært anneledes- da hadde jeg avsluttet samtalen. De kaller det for å "bestille time" når de må ringe på forhånd, men det får bare være. Vi har 3 barn , jobb begge to og forskjellige aktiviteter. Da er det ikke alltid det passer med besøk. Alle vennene våre og abdre i familien respekterer det, utenom dem. Lekser, trening++ De skjønner det IKKE!!

Trønderpie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...