Gå til innhold

Jeg har så dårlig samvittighet!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff, jeg føler meg helt forferdelig.

Jeg har ikke tatt folsyre før jeg ble gravid og har ikke vært flink å ta det nå etterpå heller. Jeg er inne i min 11. uke nå og har ikke tatt folsyre på et par uker og da tok jeg det i ca. to uker før det forsvant ut av hodet rett og slett. Jeg har slitt med kvalme og dårlig matlyst, svimmelhet og da har det gått rett ut av hodet.

Nå er jeg redd for at det ikke skal gå bra med baby'n og at den er syk etc.

 

Flere som ikke er så flinke? Burde jeg fortsette på folsyre eller er det for sent nå? Går det bra likevel tror dere?

 

Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går helt sikkert bra!!! Det var jo ikke vanlig å ta folsyre for noen år siden og det gikk da bra for det!

 

Folsyre er et vitamin som anbefales, det står ikke at du MÅ ta det! Går nok helt sikkert kjempe bra!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her! Jeg ble syk og fikk influensa og greier, pluss at jeg er innmari kvalm, og da ble det liksom til at jeg glemte det! Har tenkt det samme som deg, men som kjæresten min sier: Hvordan tror vi egentli at barn overlevde før i tiden? Da var det ingen som visste sånne ting, men det ble jo stort sett født friske barn for det! Tror nok det er lurt å ta folsyre, men det er nok en av sikkert tusen som blir født med noe "feil" hvis du har glemt å ta det:-) Det går nok bra med oss begge....

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av :)

 

Hadde alle i hele Norge tatt folsyre 2 måneder før de var gravide og i de første tre månedene av svangerskapet, ville det bli født 4 færre barn med ryggmargsbrokk sa legen til meg, og dette leste jeg også i et nummer av "gravid".... Så det er nok ikke noe krise, slapp av og nyt graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...