Anonym bruker Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Vi skal snart reise hjem paa ferie til Norge, og lurer paa om vet hvovidt det finnes barnevogner paa flyplassene til laans. Da tenker jeg paa en firehjulet sak, ikke noe De.Lux, men bare slik at babyen kan trilles med. Vi skal mellomlande paa Chl. de Gaulle (Paris) og Gardermoen (Oslo). Og saa, naar vi kommer til Norge. Istedenfor aa ta med egen vogn og barnesete til Norge lurer jeg paa om noen vet om det finnes et sted det er mulig aa leie vogn og/eller barnesete til bil?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2006 #2 Skrevet 30. april 2006 det hadde vært lurt å ta med seg en trille for det kan du brke hele veien og ha med deg i flyet,den blir lagt ved døra.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Det er gratis å ta med seg barnevogn (sammeleggbar eller såkalt paraplyvogn) og barnesete, de kommer utenom den innsjekkede bagasjen....i tilfellet du ikke visste det.
milva76 Skrevet 11. juni 2006 #4 Skrevet 11. juni 2006 Hva slags vogn er det du har? Jeg ville tatt med meg en paraplytrille. Om den kan legges nesten flatt, så kan du putte en myk bag oppi den hvis du har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå