Gå til innhold

2. /3. runde i Oslo - har noen hørt noe?


Ompalompa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hørt fra andre som ikke fikk plass i første runde at ventelisteplassen ikke har noe å si. At det blir ny loddtrekning, slik at alle stiller likt igjen. De hadde ventelisteplass 300 eller noe... Kan jo håpe at det stemmer!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at man står på venteliste frem til slutten av mai, altså at man får plass etter hvilket nummer man har fått tildelt. Men etter at hovedopptakets 3. runde har vært og alle har fått plass eller avslag, stiller man likt. Altså, blir det ledige plasser iløpet av sommeren, er det loddtrekning. Sånn forsto jeg det av hun jeg prata med på barnehagekontoret ihvertfall......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor stod vi på over plass 100 etter hovedopptaket. Jeg fikk beskjed om at jeg burde glemme at jeg i det hele tatt hadde søkt... Men to dager før oppstart (rundt 15. august), fikk jeg telefon fra bydelen der de informerte om at vi hadde blitt trukket ut til plass. Så det er håp selv om det ser svart ut nå. Det er håpløst at det skal være så vanskelig å få en plass. Det burde være plasser til alle som ønsker det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...