Gå til innhold

Råd til kvalmeslitere...


Sofine

Anbefalte innlegg

I går kjøpte jeg et armbånd på apoteket som presser med en liten kule mot innsiden av håndleddet. Den er beregnet på sjøsyke, men den funker! Jeg er merkbart mye bedre! Helt herlig følelse å føle seg som et menneske igjen. Har gått rundt som en "Zombi" og vært drittdårlig.

Nå er det greit å gå på jobb og føler ikke den pyton-følelsen når jeg kommer hjem og skal lage middag til små og stor her hjemme.

 

Løp og kjøp, damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg laget ingefærte med honning i kveld og det ser ut til å hjelpe. Skrellet og kutta litt ingefær, kokte vann og helte over ingefæren. Tilsatte litt honning og lot det trekke i 5 min. Smaker ok og virka etter en time.

Håper at dette fortsetter med å virke, eg har vært helt ødelagt de siste 2 ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for kvalm til å orke å starte egen tråd på det, så jeg klager litt her istedet:) Jeg koser meg skikkelig med å være gravid, men akkuratt nå er det et herk. Jeg har sittet på lesesalen i hele dag, og plutselig blir jeg skikkelig kvalm. Har sittet en time nå uten å røre meg, men nå tror jeg det har roet seg såpass at jeg kan reise meg og busse hjem. Ekkelt. Håper jeg slipper dette i lengden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt å ta ingefær -kapsler. Smaker ingenting, og tar kun en hver morgen.

Føler meg i helt fin form etter en halv time, og kan plutsselig fungere nesten normalt på jobb og hjemme.

 

Kjempetips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster dette?

 

Er egentlig ikke så veldig kvalm, føler meg faktisk skikkelig fyllesyk. hehe...

Kjenner jeg er utrolig sliten, min datter er syk og vi har vært på sykehuset noen dager og vi har permisjon i helgen. Det er når man kommer hjem man kjenner hvor utrolig sliten man er, og tappet for krefter.

Off, ikke lett og være mamma til en liten syk jente og gravid samtidig.

 

Og et lite tips: Vent med å bli gravid før førsteman kan gå eller stå selv, de blir tunge!

 

Sorry, måtte bare å ut litt frustrasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingefærkapsler koster ca 180 for 100 stk. (Jeg trenger ikke mer enn 1 om dagen, så det varer jo en stund.)

 

Er ikke fullt så slapp når jeg ikke er kvalm, og faktisk får spist litt, men ingefær tar egentlig ikke trøttheten. Den har jeg liksom i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...