Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har de to siste dagene vært i dårlig form, kvalm og diare, og hatt vonde tak øverst i magen. Skikkelig ubehagelig! Er dette noe å bekymre seg for?? Pleier aldri å være kvalm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestill deg en legetime hvis du er bekymret. Sikkert ikke noe å engste seg for, men det skader jo ikke å ta en ekstra sjekk. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ringt legen og bestillt en time. Tror ikke det er noe å bekymre seg over. Høres jo ut som omgangssyken eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ringt legen jeg. bare for å forsikre om at alt er bra:o) er helt sikkert det altså, men er jo greit å høre med legen:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Jeg er ingen lege ,men kan prøve å svare på mine egene erfaringer.:

 

Mann har lettere for å bli syk/dårlig når man er gravid da immun forsvaret er litt nedsatt.. det har j merket selv ..denne viteren har j vært sikkelig forskjølet,5 ganger faktisk.pleier aldri å være syk jeg..Men legen sa at det var helt normalt, sia imunforsvaret er litt nedsatt..Jeg har til og med blitt allergisk, det er j kun når jeg er gravid.. Da kan jeg til og med reagere på det som er ute, sia jeg får ganske sterk elveblest,,så er j ute når utslettet er på sitt verste , må j faktsik holde meg innendørs..Aldri vært alergisk mot noe før jeg, men når j blir gravid så skjer det hver gang,, kroppen og naturen er ganske rar slik ja

Det at du er kvalm kan jo være at du rett å slett ikke tåler andre lukter sia du er gravid..Er du langt på vei?? Det andre kan være strekinger på livmor bånda, det kan gjøre uttrolig vondt, men ikke farlig og helt normalt.. er det lenge til du ska på kontroll?? Går ann å bestille seg time sånn for sikkerhets skyld, så slipp du ihvertfall å være bekymred...

Det kan du gjøre ja,, enten til legen eller jordmor...

Lykke til...

ps.. la oss gjerne få hør hvordan det gikk...

 

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen du.. leste feil jeg:

vonde tak øverst i magen skrev du, da er det jo selvsagt ikke bånda nei.. Sorry leste feil, trodde det sto nederst jeg.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...