Gå til innhold

Vanntette vogner?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om de fleste vogner i dag er vanntette, eller må man ha regntrekk på de fleste? Eller har man manskje regntrekk på selv om vogna er vanntett? Kunne tenkt meg en vogn som jeg kan slippe regntrekket på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har smio bagvogn..og den skal være helt tett...kjøpte den brukt av en venninne (har bare vært brukt i 5-6 mnd) og hun sa at den var helt vanntett.. men jeg kjøpte et slikt regntrekk så kan jeg bruke det når det regner som værst...*(som det ofte gjør her i bergen) det har mye mindre åpning så det regner ikke inn på babyen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, tror mange vogner er vanntette. Men uansett er det såpass stor åpning inn i vogna at jeg ville absolutt kjøpt regntrekk for å ha i bakhånd. Når det styrtregner vil jo uansett dyne/pose bli våt hvis du ikke har trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke fordi de ikke er vanntette man bør bruke regntrekk, men fordi regnet ikke er helt rent. Det kommer litt sur nedbør med regnet og det kan gjøre at vognen falmer og blir stygg. Så, det er ikke så dumt å kjøpe regntrekk hvis du vil ta vare på vogna di :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...