Gå til innhold

Hurra...


KrissyL & Aurora

Anbefalte innlegg

Var hos legen i dag og har fått termin 17. desember. Veldig lenge til... men jeg er jublende glad og gleder meg masse. Noen andre i Oslo som har termin rundt samme tidspunktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :-) Er det første barnet? Jeg har ikke vært hos legen ennå, men i følge kalkulator på denne siden, så har også jeg termin d. 17. desember. Bor uten for Olso, da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er første barnet mitt og jeg gleder meg masse. Hva med deg? Kjempe spennende... Det eneste negative er kvalmen nå. Jeg sitter på jobb å vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Kan ikke fortelle det til noen her enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr. 2, men det er jo også spennede - bare på en litt annen måte, da jeg bedre vet hva jeg går inn til (tror jeg da :-), men jeg får nok noen overraskelse, jeg også). Jeg har heldigvis ikke merket noe til kvalme eller andre plager/symptomer ennå, så foreløpig er det lett å skjule - ja, faktisk litt vanskelig å forholde seg til. Men jeg regner jo med at magen buler ut noe tidligere denne gangen, så det går nok ikke mange ukene før det synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...