Gå til innhold

Jeg er egentlig ikke overtroisk, men..


Candy girrrl

Anbefalte innlegg

..det gamle kjerringrådet om at venter man jente så taper mors skjønnhet seg må være forklaringen. Og jeg må da vente trillingjenter, minst!!!! Fysj hvor fæl jeg føler meg for tiden. Har ikke vært til frisør siden..husker ikke! Huden er blitt bleik, fæl og nuppete og jeg har ikke shoppet klær på flere mnd. Kan ikke huske sist jeg har følt meg så fæl. Tror jeg trenger en vårservice nå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he he sorry at jeg ler....

 

Jeg er rød i kinna og ikke bleik.Jeg var knall hvit da jeg gikk med guttene.Så er spent på om dette er gutt eller jente...Tror dette blir gutt..Men håret har blitt fett og helt dødt:0(

Jeg trenger også en vår service det er sikkert å visst.Men først må kvalmen gå over slik at jeg orker lukta inne i en frisør salong...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe....jeg har det akkurat likedan! Føler meg som verdens styggeste, å mens alle andre stråler brune og lykkelige fra påskesola, er jeg hvit som et laken, og huden min er full av nupper! Jeg er forresten helt skråsikker på at det blir en jente, så hvis jeg plutselig hadde fått en gutt ville jeg ikke ha trodd det! hihi.... Jeg tror nemlig at unnfangelsen skjedde to dager før eggløsning,(siden jeg ikke hadde sex etter det), og da er det vel mest sannsynlig at det var jentespermiene som hadde klort seg fast...

Alikevel indikerer alle kart og greier at det blir gutt.

Hmmm....blir spennende dette! Lykke til til dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk jente sist, og hun tok ikke fiffen fra meg.

 

men denne gangen jeg som aldri har hatt uren hud, fytti rakkeren. nupper og kviser. fett hår selv om det ble vasket i går.føler meg dritt alt er tungt. så dette er i hvertfall anderledes enn sist, kan man trykt si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, flere som føler seg litt tufs ja. Vann i kroppen, masse kviser - skikkelig plagsomt. Ser at folk legger merke til det, og tror jeg vel jeg ikke gjør annet enn å spise godis og drikke brus. Hehe, langt fra sannheten. Innbiller meg at jeg har gutt i magen jeg da. Sambo har kun brødere, og fettere. Men hadde vært kos med ei lita tulle, hehe, eller en av hver ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...