Gå til innhold

Slimpropp...?? litt bekymret


Tibra

Anbefalte innlegg

Ble litt urolig her istad da eg leste på skravlesiden at slimproppen lignet en geleaktig klump, og at det ikke trengte å være blod i den. Fikk nemlig en sånn geleaktig klump i trusa igår, på størrelse med en femkroning kanskje, uten noe tegn til blod i. Kan det være deler av slimproppen? Bør eg bekymre meg? er i uke 32... sorry for de litt ekle detaljene, men, men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer også på dette, så jeg dytter litt...

Hvor mye er det som kommer? Og kan det "utløses" av samleie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være den ja, men at den kommer trenger overhode ikke ha noen betydning for fødsel da en slik slimpropp kan erstattes av ny.. så hvis den går tidlig vil det mest sannsynlig danne seg en ny... ellers så kan det fortsatt gå mange uker før fødsel.. det har jeg hvertfall lest her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat slik du beskrev slimproppen fikk jeg i forrige svangerskap. Skjedde dagen før fødsel. Men er enig med hun over at det betyr ikke at fødsel er igang. Kanskje du kan ringe jordmor i morra for å få litt informasjon, bli betrygga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått "ut" slimproppen hvertfall 8 ganger, er i uke 36. Så det dannes ny etterhvert:) Men noe ganger kan det jo tyde på fødsel da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...