Gå til innhold

Hilde vs.Vilde


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vilde er visst blitt et poppis-navn som blir mer og mer vanlig..Men hva med Hilde?de fleste forbinder det med 30-åringer jo..Det er jo bare første bokstaven som er forskjellig..syns dere Hilde er såå mye mer gammeldags enn Vilde?

Måtte bare spørre,har tenkt på det lenge..

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns Vilde er et vakkert navn! Hilde er absolutt ikke pent etter min mening! Rart at en bokstav i foskjell kan ha så mye å si for om jeg liker det eller ikke, men sånn er det.. Ville absolutt tatt Vilde!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo selv i Hilde-generasjonen ;) men har alltid syntes Vilde var penere! Litt trist at det er blitt så populært, har hatt det på listen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilde er PENT, Hilde er kjedelig! ... så mye kan en bokstav ha å si :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns egentlig VIlde er veldig fint, men jeg er veldig lei det nå.

Hilde er kjempefint, og lite brukt på noen år, så jeg ville heller gått for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt navnet vilde (dårlige assosiasjoner) Men Hilde er et fint navn det. Men når vi først leker rimeleken her må jeg innrømme at Tilde er min favoritt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Vilde for så vidt er et pent navn, men det er så innmari mange som heter det nå. Tenker på "Vilde" som et litt "jålete" motenavn som sikkert kommer til å gå av moten på et tidspunkt. Synes Hilde er både pent, enkelt og tidløst, selvom det ikke ligger på navnetoppen akkurat nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at en bokstav skal ha så mye å si- som de over her sier... Men Hilde synes jeg ikke er noe pent:) Da liker jeg bedre Vilde, det er søtt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke at Hilde er stygt, men kanskje litt kjedelig. Høres ikke gammeldags ut heller, er vel bare at det ikke er så interessant. Må bare nevne at jeg ikke er noen fan av navnet Vilde heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren til Trude Mostue heter vel Hilda Nellie?

 

Jeg synes Vilde er så oppbrukt etterhvert, og vil tro at tulla vil ha mange navnesøstre i klassene over og under.

Vi som sitter her og skriver kjenner nok en og annen Hilde, men det er det ikke så sikkert at de som er 20-30 år yngre enn oss gjør!

Jeg ville heller valgt Hilde, enn Tilde og Vilde. De er neppe spesielle så mye lenger, når "alle" synes de er søte og "alle" heter det. Det er da det blir kult å hete Hilde!

 

Tror Hilde, Tone og Heidi kommer inn igjen jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Tilde?? Det er et navn vi vurderer, da slipper barnet ditt og dele navn med flere i bhg/klassen... Vi synes iallefall det er kjempe fint:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...