Gå til innhold

Jeg har så vondt nederst i magen, er dette normalt? Er 4+4 på vei


Mamsen og lillegutt!

Anbefalte innlegg

Har veldige smerter og stikninger nederst i magen. Gjør kjempe vondt. Håper det ikke er noen galt.

Kan det være livmoren som strekker seg? Skal det gjøre så vondt da?

Har en datter fra før, kan ikke huske det gjorde så vondt med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke smerter, men har alltid stikkinger nederst i magen.

Noen ganger mye og noen ganger lite...

Det er livmoren som strekker seg.

Men hvis det gjør veldig vondt så tror jeg du bør oppsøke en lege..

Jeg er 5+4...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Håper bare det er positive smerter.

Er det flere som vil gi meg et svar, setter jeg pris på det! tusen takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske vanlig. Mange sammenligner det med mens-smerter! Stemmer jo ganske bra med hvor langt på vei du er også. Fester ikke egget seg nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt med litt stikkninger og smerter(murringer) sa legen min,men siden jeg har så vondt som det jeg har,så sendte hun meg til UL bare for å sjekke at alt er i orden.Er du veldig redd og nervøs,så snakk med legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legen min sa det var helt normalt. Opplevde jeg blødninger, så skulle jeg ta kontakt.

 

Jeg er 4+5, og har disse smertene hver dag. Noen ganger er det mest at jeg "kjenner" at livmora er der liksom, mens i alle fall en gang hver dag, så har jeg smerter så jeg må "krøke" meg sammen, og puste som om jeg var i fødsel. Stikkinger derimot, det kjenner jeg aldri.

 

Er mange som sier at har man mye menssmerter til vanlig, så opplever man også strekningene av leddbånd, og voksesmerter i livmoren mye mer tydelig, enn folk som ikke sliter med dette til vanlig. Er velig likt menssmerter for meg dette.Pleier å ta mye ibux 600mg under mensen, så det oppleves litt tøft noen ganger, å måtte være helt uten smertestillende, men hjelper selvsagt godt på humøret å vite at det er en spire der inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...