Mamma´n til Erik Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Er det noen som har prøvd med Ergo bæresele eller noe annet egnet for en liten gutt som er for stor for Babybjørn? Jeg har veldig vondt i skulderne fordi jeg bærer gutten min mer eller mindre konstant..... Er det noen som har noen gode barnetips på Mallorca? Er det noen flere som skal på ferie der i slutten av juni?
♡ [email protected]♡ Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 har ikke prøv det.. men hvorfor ikke ta med en paraplytrille eller annen vogn? familien min har alltid hatt med det til de små barna vært på malorca mange ganger kjempe fint sted*=)
Mamma´n til Erik Skrevet 21. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2006 Jeg har tenkt å ta med en trille også, men han liker ikke å sitte i vogna. Krabber ut mens han skriker MAMMAAAAAAAAAA, og så må jeg gå å bære på ham.... Og det er valdig tungt
♡ [email protected]♡ Skrevet 21. april 2006 #4 Skrevet 21. april 2006 okey, da skjønner jeg... vet ikke om det finnes noe annet... jeg..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 Bæresjal!!! Det funker en lang stund. Du kan knyte det slik at han sitter på hofta de og har ryggen inni sjalet. Da trenger du bare å støtte litt under rumpa!! Jeg hadde sånn sjal til Lille når vi var på kypros og det funket som bare det.. hun var bare 5 mnd da så hun lå å sov inni det når vi var rundt om på sightseeing. Helt genialt.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. april 2006 #6 Skrevet 21. april 2006 her er en link med noen bilder... http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.min-baby.dk/forum3/mamaringslynge.jpg&imgrefurl=http://www.min-baby.dk/forum3/slynger.asp&h=320&w=225&sz=10&tbnid=UugD9YuUYKm5IM:&tbnh=113&tbnw=79&hl=no&start=4&prev=/images%3Fq%3Db%25C3%25A6resjal%26svnum%3D10%26hl%3Dno%26lr%3D%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official_s%26sa%3DN
Anonym bruker Skrevet 21. april 2006 #7 Skrevet 21. april 2006 Unnskyld meg, men skal du bære han til han blir 5år du da! Synes du skal lære han å sitte i vogna, der er det jo seler, ta med deg paraply trillen og sett han i den og hvis han blir urolig, så kjøp noe potetgull eller is å spise, så sitter han der, så om han blir urolig, så sier du bare at du skal få komme ut snart, stress i begynnelsen, men de lærer seg å sitte i vogna, og gutten din er jo 2år, bærer min 2 åring bare 5meter, så sier jeg at mamma ikke orker mer, og andre ganger han spør om å bli bært, så sier jeg bare Nei, men du kan leie mamma i hånda, og de nøyer han seg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå