Gå til innhold

Ja Expat


nattinatt

Anbefalte innlegg

Det såg ut som det var puss i mjelka då dette begynte,men det la seg ikkje oppå bomullsdotten??

Fekk ikkje noko svar hos legen om det.Ja ser ut for det er vekke no.Mjelka ser heilt kvit ut mot badekaret igjen.Håndmjelker meg gjerne der.Men ser noko du skriver,om at vist det er betennelse i mjelka,så drikker ungen mindre av brystet.Kanskje difor han plutselig tømte det brystet mindre,og at betennelsen allerede var oppstått med den første tilstoppinga som eg ikkje fekk skikkelig opp,og difor den berre kom fram igjen neste morgon?For når eg tenker meg om,så var mjelka litt ekstra gul når eg håndmjelka meg før bryst bet. kom.

Gjekk som ein streng oppover brystet til brystvorta.Det gjorde det tidligere på det andre brystet og.Det har vært bra no,og han drikker meir villig av det no enn før.Men kunne forkjølelse hos den lille og føre til tette mg.?

Han har nett vore litt førkjølt no.Har jø vært det mange ganger,men kvar førkjølelse treng vel ikkje virke likt.Masse tanker dette her,håper du vil kikke på det.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mulig med både lukt, smak og fargeforandringer når det er betennelse, men det er ikke farlig for baby.

Hvis baby har halsbetennelse med forkjølelsen sin kan de streptokokkene forårsake bb hos deg. Og din ab og bb fjerner til dels hans halsbetennelse, så da går det opp i opp ;)

 

Det høres ut som du har det bedre nå? Spis gjerne hvitløk, baby elsker hvitløksmelk, og det er kjempebra for din motstandskraft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd.Ja kvitløk er godt,så det kan eg godt ete meir av.Beskytter kroppen mot infeksjoner og det meiner eg.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...