Gå til innhold

Hvordan kjenne bekkenløsning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

Dere som har bekkenløsning, hvordan merket dere dette? Hvor er smertene?

 

Jeg har nå så vannvittig vondt nederst på den ene siden i ryggen (overgang rumpe og rygg).

Sa dette til legen, men hun mente det ikke var noe. Så spurte hun om det var vondt hvis hun klemte på skambenet mitt, noe det ikke var, men heller litt ømt.

 

Noen som har noen ideer om hva dette kan skyldes??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm kan jo hende det er bekkenløsning,tror folk kan få vondt litt forskjellige steder.

 

Selv har jeg veldig vondt i korsryggen,rumpa og ned i benene.Gjør spesielt vondt når jeg sitter og står.Føler som strømninger nedover i beina hvis jeg beveger meg bittelitt feil..

Noen dager er det så gale at jeg knapt klarer å gå,andre dager kan jeg ta meg en liten tur..

En skal ihvertfall ta en bekkenløsning alvorlig,så hvis du har mistanke om at det kan være bekkenløsning bør du stå på ditt hos legen.

Og ikke press deg selv hvis du får vondt av det,det har jeg gjort,og nå er det min egen skyld at jeg har så vondt...

 

Lykke til!Håper det ikke er bekkenløsning!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være Bekkenlåsning..Har venniner som har hatt det,og dei beskrev smertene mye på samme måte..Jeg har fått bekreftet bekkenløsning og har da smerter på symfyse benet,i begge lyskene og i hale benet..Men det sitter vel forskjellig fra persom til person....

 

Lykke til i allefall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...