Gå til innhold

Utvendig ultralyd uke 10,5


nr3 i mars

Anbefalte innlegg

Jeg skal til spesialist til mandag (er da 10,5 uker på vei) for å finne ut hvor den ene nyren min ligger (ligger helt feil fra der det er vanlig, ligger foran til høyre isteden for bak mot ryggen). Da skal han ta ultralyd, og da er det utvendig ultralyd reger jeg med. Så lurer jeg på: Kan man se fosteret på utvedig ultralyd så tidlig. Grunnen til at jeg lurer er at jeg lurer på om sambo bør være med. Regner det som ganske sannsynlig at legen tar en kikk på nurket også når han først har utstyret framme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Ja da ser du masse :-)

Så min lille bebiss igår og da var jeg 8+4 og den sprella og du så godt det lille hjerte som slo og slo...

 

Gled deg- det var en vanvittig opplevelse..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du se nurket ditt så tidlig..? Wow, så spennende. Jeg er 9+3 og er så spent på om det er synlig nå. Har en mann som ikke forstår at jeg er gravid og sier bare at vi må ta abort. Jeg blir så lei meg, men kanskje hvis han får se nurket, roer han seg kanskje....

 

Hva så du da, annet enn hjertet som slo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ultralyd i dag, 11 uker på vei. legen tok innvendig ul først, men prøvde også utvendig for å få barnet i profil. Det gikk fint det, fikk sett mye der og, selv om det nok var mer 'innenfra'. Så både at den sparket og sprellet, hjertet som slo, hode og kropp osv. KJempemoro! Hørtes trist ut med samboeren din forresten, det kan jo være det blir mer virkelig for han og hvis han får se den...? Samboeren min syntes iallfall det var veldig fint.

 

så til hovedinnlegger, det er vel en sjans for at du får se noe, avhengig av hvordan livmoren ligger. Så kanskje ikke så dumt å ta med pappa'n?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...