Gå til innhold

Hva synes dere? (mannen skal bort 5 uker foer termin)


Kaisa75

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er foerstetgangsfoedende og derfor litt uvitende om hva som er vanlig praksis... Mannen min skal paa utdriningslag 5 uker foer terminen min. Utdrikningslaget er noen timer unna der vi bor (Dublin), slik at alle sammen overnatter. Egentlig varer det hele helgen, men han kommer bare til aa overnatte en natt.

 

5 uker foer termin gaar vel egentlig greit, eller? Skal vel noe til at noe skal skje da? Har igrunn bare tatt det forgitt at dette var helt ok, men har i det siste faatt foedselen litt naermere innpaa meg, naa som termindatoen er litt over 50 dager unna.. Plutslelig kommer det litt nerver ogsaa ;-) )

Hva synes dere?

 

(Kan ogsaa nevne at pga trafikk er det ca 45 min til sykehuset fra der vi bor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal mye til at det skjer så tidlig..jeg for min del kommer til å sette en grense tre uker før, fra da av må han være i nærheten og kjørbar:)

 

og skulle du begynne å kjenne noe kommer han seg nok hjem i tide..

hadde tatt sjansen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!

 

Jeg ville tatt det heelt med ro!

 

Lite sannsynlig at det skjer noe, og uansett så skjer det nok ikke så fort at han ikke ville rekke å møte deg på sykehuset :)

 

Du burde ha jente kveld hjemme hos deg den kvelden:) så slipper du å være alene og tenkte på "hvis om atte dersom atte"...

 

For å bli helt beroliget, kan du jo ha legetime den datoen, og få bekreftet at du har en god stund igjen!!! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok vi hadde tatt sjansen på det. Han hadde nok ikke fått reist hvis jeg hadde tre uker eller mindre til termin..men 5 uker er vel greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar alle sammen! Ble litt beroliget naa :-) Det er jo slik jeg har tenkt hele tiden jeg ogsaa egentlig! Saa lenge han lover aa ha paa mobilen hele tiden burde det vaere ok :-)

(Foeler meg nok litt ekstra saarbar fordi jeg sitter her i utlandet, i hans hjemland, og savner kanskje aa ha en besteveninne, soester eller mor aa kunne ringe om noe skulle skje.. Men men :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det høres ut som det burde være noe problem. Hadde glatt sendt avgårde mannen på det jeg, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...