Gå til innhold

hjertet slår :)


Blinkimom

Anbefalte innlegg

Jeg tok innvendig ul i dag, og der var den.. lille erta med bankende hjerte. Nå er det virkelig det her!!

Var såå engstelig for jeg har vært så plaget med veldig sterke "menssmerter"de to siste ukene, men alt så normalt ut :) For en lettelse:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6+1 mente legen, men jeg tror det er noen dager mer... Skal tilbake om to uker. Gleder meg allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir litt misunnelig, jeg...

Skal ikke til legen før 16. mai, for første kontroll.

Er i dag 8+3, og tida går så utrolig treigt!

Venter nr 2, og føler meg som en førstegangsfødende igjen (5år siden sist)..jeg husker så lite!!

Det jeg husker best, er at jeg ikke fikk mer enn 1 ul da jeg fikk 1.mann, og det var i uke 17... må vente sååå lenge!!

Ei venninne av meg skal ha i juni, og hu har tatt 3d ul, fikk se den i går, og nå kan jeg nesten ikke vente til jeg får min "vanlige" ul!!

Dere er heldige som har sett at det er liv der inne!!

Lykke til med spirene deres alle sammen!!

 

Klem, klem!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor kan du få en henvisning fra fastlegen din, da koster ultralyden kr. 100. Ellers har jeg hørt mange forskjellige priser. Ta kontakt med en gynekolog med ultralyd å ring for pris med og uten henvisning! Men 3D veit jeg i Osloområdet ligger på rundt 1500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos min gynekolog betaler jeg 650,- første gang, deretter 450,-

Det er billigere hvis du går til en privat gynekolog, enn et ultralyd/røntgen-senter - de tar ofte mellom 1000-1500,-

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg går til en privat gynokolog i Lillestrøm og hos han betaler jeg 100 kr pr. gang og syntes noen av dere betaler veldig mye. Jeg får jo ekstra oppfølging også siden jeg har hatt endel spontanaborter og vært gravid på utsiden av livmora før. Jeg har to sønner på 5 og 6 år fra før og har brukt samme gynokolog alle gangene.

 

Skal på ny ul den 3.mai, og kan tro jeg gleder meg til å se mitt lille mirakel igjen. Så den på forrige ul for en uke siden og fikk se og høre hjertet banket. Fikk også med meg bilde uten ekstra kostnader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...