Gå til innhold

hva skjer på ks samtale. er det mange tilstede?


Nuffedama

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

 

Endelig har jeg fått innkallelse til samtale på sykehuset ang keisersnitt... er i uke 35 nå, så det begynnte å haste litt for å si det sånn. etter uttalelse fra kiropraktoren min im at det burde vere det beste for meg i min situasjon har legen ordnet med samtale på sykehuset. har to fødsler bak meg, men pga mye problem med hofter og bekken tror jeg dette er løsningen for meg denne gang. eller jeg vet det!!!

 

Men hva skjer på samtalen egentlig? Er det mange til stede? troe de klarer å overtale meg til vanli fødsel vis jeg sitter ansikt til ansikt med mange "autoriteter"... Kan jeg ha med mamma selv om jeg er 30 år?:-) Vet at jeg ikke har helse til å føde nå, men tror jeg trenger litt støtte under samtalen, da jeg er litt sjenert og har vanskelig for å slå hånden i bordet.

 

Noen som har noen tips til meg?

 

Lykke til alle sammen:-)

 

Kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal til samtale neste uke, men tror det er bare en tilstede. Du må bare være bestemt, å du kan ta med deg mora di hvis du vil -det kan de ikke nekte. De vil garantert prøve å overtale.. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg var til samtale på Rikshospitalet, og der var det bare meg og legen. Har en venninne som var til en samtale med en jordmor først (også på RH)- og så hos legen. Tror ikke det er vanlig at det er flere tilstede - det er jo tross alt ikke en rettssak! Vet at endel sykehus er veldig "strenge" på det med keisersnitt (bla. Haukeland) - og det er helt idiotisk! Leger får oftere keisersnitt enn andre folk, og gynekologer er den yrkesgruppen som har høyest keisersnittfrekvens! Stå på krava - det er lov å grine, og du kan ta med mamma! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...