Gå til innhold

Hei dere nygravide!


Alves

Anbefalte innlegg

Lurer paa om dere kan skrive ned litt av de förste symptomene dere hadde/har..Og naar dere fikk positiv gravi-test...

 

Sitter jo her og lurer og lurer...har jo bestilt testersaa de kommer vel om en dag eller to..men det alltid artig og lese om de förste symptomene.

 

 

Paa forhaand mange takk...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første symtom Øme pupper!! Så veldig trøtt... Har vært tidvis kvalm men ikke mye enda... Er 6+6 i dag...

 

Ønsker deg masse lykke til og håper du er gravid... :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første symtom; ingen mens (kanskje ikke et symtom men...) og tisset oftere enn før.Og litt oppblåst var jeg.

og så merket jeg ingen ting før i uke 7, da kom kvalmen trøttheten og sulten! Så nå er jeg 8+2 og er kvalm, trøtt, sulten og prompete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har det eneste symptom vært ingen mens. Jeg er nå 6+5 og har fortsatt ikke andre symptomer. I dagene før men skulle komt, fikk jeg mens-murring slik jeg pleier, så jeg var egentlig ganske overbevisst om at jeg ikke var gravid. I ettertid husker jeg at mens-murringen kom i "bølger " av 8-10 timers varrighet for deretter å ha tilsvarende lengde med "pause"; jeg hadde vel 3 slike "bølger" - den siste på IKM dagen, men etter det har jeg ikke merket noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...