Gå til innhold

Jeg har fått mammaklær idag:)


laverdi

Anbefalte innlegg

Sist svangerskap bodde jeg i to ulike bukser fra HM som passet sånn noenlunde, nå er jeg litt større enn jeg var den gang og tok meg ei runde på kjedebutikken for noen dagr siden. Jeg måtte bare konstatere at XL på HM var for lite selv før jeg har fått gravidmage...

 

Jeg er en str.52/54 og var ikke akkurat høy i hatten da jeg gikk innom Kappahl for se om jeg fant noen bukser der, men det gjorde jeg. Fant et sort litt penere bukse i str. 48/50 som satt kjempefint og med god plass til min mage.

Idag fikk jeg toppen og trikotbuksen jeg bestillte fra HM på nett, toppen i 48/50 var helt grei, men buksen i 48/50 var altfor stor enda. (Den skal nok bli god å ha når jeg nærmer meg slutten av svangerskapet, men enn så lenge forblir den ubrukt)

 

Det var mine oppløftende tips for dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestilte også den buksen.

Jeg bruker vanligvis 46 så den var alt for stor for meg...jeg tok den i tørketrommelen og satte en ekstra stikk i toppen på den.

Nå er det min beste bukse,vid og god ikkeno som strammer og kan ha den helt ut.

Kjøpte forresten toppen og skjørtet der inne det var utrolig pent...må jo ha noe til sommeren også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og har kjøpt den buksen... har ikkje brukt den siden eg sko en tur ut på kjøkkenet og vips den låg på gulvet hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare bestille den buksa jeg også :)

Håper den er så god som dere sier. Bestilte også den toppen med vaffelsøm. Har noen sette den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...