Gå til innhold

hjelp!:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hørres kansje dommt ut men no føle eg at eg faktisk begynne å få litt mage, har vert masse oppblåst før men no føle eg at da e gått øve, men likevell er magen liten om morgenen og veldi stor om kvelden? er det fortsatt bare luft? har bare så lust på den skikkelige magen;)

er foresten 16+2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er bare i uke 14 og har det på samme måte, magen er stor om kvelden. Livmora presser opp innmaten og det gjør igjen at magen blir større, det er nok ikke bare luft...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære du!

Husk at ingenting er dumt å spørre om. Alt dette med graviditet er så nytt.

Fikk selv mage allerede i uke 8( sånn ca.), men det er jo kjempe individuelt. På noen viser det veldig tidlig, mens andre viser det ikke på før veldig sent igjen. Føler og at magen noen dager er mindre enn andre, uten at jeg kan tenke meg å ha spist noe spesielt.

 

Får håpe for din del at det er den "skikkelige" magen som kommer til syne.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, jeg fikk såpass mage at folk begynte å spørre meg i uke 8-9...

Jeg hadde egentlig såvidt oppdaget graviditeten, jeg.. Det er kos å ha mage tidlig så lenge den ikke blir kjempestor tidlig, synes nå jeg. Er i 22 uke nå og det synes godt , men bare magen, ikke ellers. Er glad for struttemage, særlig nå som sola kommer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 15+4, og magen har begynt å sige på. Andre vil vel tro at jeg bare har lagt meg litt ut (hehe),men venter at det skyter fart nå! Venter nummer to, så da pleier det å komme litt raskere enn med førstemann, men alt er individuelt! Veldig kos når magen virkelig er tydelig gravidemage, og det sparker, helt vidunderlig følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...