Gå til innhold

skrekkhistorier


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg må bare si en ting: Jeg forstår meg rett og slett ikke på de som tror de hjelper mennesker her inn med fødselsangst ved å skrive en hel side om deres egen forferdelige opplevelse av fødselen! Tenker dere noen gang på at det kan være nettopp slike histoirer som gjør kvinner redde?? INGEN fødsel er lik, derfor mener jeg det er unødvendig og dele sine verste opplevelser på en side som dette . Trekk heller frem det faktum at ting gikk bra, hva som hjalp og ikke hjalp.

En gir ikke støtte og oppmuntring ved å fortelle hvor forferdelig du hadde det.....

 

Kanskje får jeg noen forbannet nå, men det får så være.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra du sier ifra. Er enig med deg da. Forstår ikke hvorfor det skal være nødvendig å komme med overdrevne skrekkhistorier til gravide og helst så nær fødselen som overhode mulig.

De fleste fødsler er "normale", men det er tydeligvis ikke så artig å fortelle om disse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker dere på at noen av oss har fødselsangst etter en jævlig fødsel???.Hopp over fødsels historiene.Ikke les de.En av måten å komme over det.Er å fortelle det igjen og igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er enig, var ikke det jeg mente. Jeg skrev innlegget med tanke på de som svarer på et annet innlegg med å skrive historien sin i den tro at de hjelper HUN som skrev innlegget, når de i stedefor hjelper seg selv.... forstår du? kanskje jeg formulerer meg feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sant.Ikke les under mitt nick det som står under.innlegget hvor lenge krapylet brukte på å komme ut.Der beskrev jeg min skrekk....Det var ei som spurte.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

helt enig med deg.

¨så unødvendig å skremme folk til ingen nytte og skape dårlig stemning ut av noe som i grunn er en utrolig opplevelse.

så til dere som kun har som mål å få oppmerksomhet og skremme andre -la være og få dere en annen hobby. til syvende og sist så er dere bare pyser.

som du sa anonym ingen fødsel er lik, og det er helt sant. nyt graviditeten og gled dere, dere som skal føde snart. for som jeg pleier å si det er faktisk ikke så ille å føde som disse skrikeguriene vil ha det til.

klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror du egentlig de som har hatt en mildt sagt jævlig fødselsopplevelse opplever det du skriver mirsal? "Det er faktisk ikke så ille å føde som disse skrikeguriene vil ha det til". Kan det kanskje tenkes at mange av de som leser denne gruppen faktisk gjør det pga vonde opplevelser etter tidligere fødsler? Fødselsangst oppstår gjerne pga akkurat det, en tidligere fødsel som ikke gikk helt som den skulle og på ingen måte ble den utrolige opplevelsen du tydeligvis var så heldig å få med din fødsel.

 

De som skriver om sine vonde opplevelser er kanskje de som har aller mest behov for dette forumet. Da er det jo vakkert å se hvor elegant du som er her for å predikere om hvor fantastisk det er å føde tramper på problemene til disse pysene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvorlig talt Mirsal! du er jo faktisk hakket verre enn de som skriver om skrekkhistoriene sine! var jeg som startet denne tråden, men du har jo jammen meg ikke skjønt en dritt, hva gjør du inne på denne siden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du blir advart skikkelig i overskriften, trenger du ikke å lese den hvis du ikke vil!! Hun forteller jo grunnen til at hun har fødselsangst her. Virkeligheten er ikke bare solskinnshistorier!! En del av terapien etter en så traumatisk fødsel, er å snakke og snakke om det. Hvis denne siden ikke er for folk som har fått fødselsangst etter en traumatisk fødsel, så vet ikke jeg hvem den er laget for!! Beklager, blir forbanna her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...