Gå til innhold

Oppdatering fra Brumm


Brumm

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Nå er det noen uker siden jeg har vært her. Begynte med sprøyter igjen forrige ons og har vært på ul i forgårs og idag. Ønsket at jeg skulle komme på kontroll tidligere denne gangen, da forsøket ble avbrutt sist. Har fått en lavere dose puregon denne gangen. Ventetiden til jeg skulle begynne, gikk fort. Skulle jo vente på 2 mensener, men de kom begge før jeg forventet det....Nesten for godt til å være sant.. den siste kom etter 28 dager, og det har jo aldri skjedd. Min gyn sier det er vanskelig å stimulere meg fordi jeg har lange sykluser, men den siste var jo kort.

 

Da jeg var på ul i forgårs, var det et egg på 10mm, som idag var 14, så syntes det var bra. Men ellers hadde det vokst sagte, og gyn skal snakke med legen i Danmark og jeg skal tilbake igjen senere idag. De vurderer og sette opp dosen, men er jo redd for overstimulering slik det ble sist. Så jeg vet ikke jeg..... Ble egentlig kjempe lei meg da jeg gikk ut.... Redd for at dette forsøket blir avbrutt også.... Da venter vi til etter sommeren med et nytt..... Litt lei av alt. men venter i spenning og JEG syntes det var bra med 14mm. Trenger jo bare 1 egg.....

 

Bra med dere andre? Lenn? Snøfilla? Og dere andre?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Neida, det var fler enn et egg. Det største var 14mm, 2 stk på 9mm og 2 stk på 5mm, mener jeg det var. Dosen ble økt og jeg skal tilbake imorgen tidlig. Vil jo følge med så det ikke blir overstimulering. Ønsker jo heller ikke at det skal stoppe opp, derfor ble dosen økt til 150IE. Så er veldig spent. Håper de andre eggposene vokser seg til og:)

Hvordan går det med deg da?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Brumm!

 

Hyggelig å "se" deg her inne igjen - flott at du allerede er i gang med nytt forsøk:-)

 

LYKKE TIL med ny UL! Husk at det er ikke kvantiteten, men kvaliteten som gjelder.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...