Gå til innhold

Utslag på eggehvite i urinen( Hjelp)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk vite at jeg hadde a+ i urinenen idag,da ingen av dem var på kontoret. Har ikke snakket med lege eller jordmor. Er 32+4 i dag. Er dette farligt? Noen som vet noe mer enn meg om dette? Er helt blank på området..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble litt skrive feil i første setningen min som dere sikker ser. Mente at hverken legen eller jordmora var på kontoret. Kun kontor damene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være et tegn å begynnenede svangerskapsforgiftning, men da vil det være ødem og høyere blodtrykk også. Hvis det bare er en +, og du ikke har andre symptomer, er det ikke foreløpig farlig. Men de vil nok følge godt med deg framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det kan skyldes uren prøve. Jeg fikk +1 i protein en gang, men neste gang var urinen fin. Så det trenger ikke å være noe å bekymre seg for. Jeg var engstelig en hel uke, fordi jeg også hadde andre tegn på svangerskapsforgiftning, men det hele viste seg å være falsk alarm. Håper det også er tilfelle med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde også utslag på eggehvite i urinen på kontroll i dag, er i uke 33+4. så lenge du ikke har andre betydelige plager med blodtrykk eller ødemer, er det ikke noen grunn til bekymring, kan bare være at du har drukket lite, eller har forurenset prøve.

Kan være lurt å stikke innom med en prøve igjen innen en ukes tid, bare for å sjekke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...