Gå til innhold

Noen unge mødre her??


Gjest

Anbefalte innlegg

Hadde vært gøy å møte noen unge mødre. Selv er jeg 19 (snart 20) er hjemme med datter på 2 mnd. Har også en gutt på 2,5 år, men han går i barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) er 22..å mamma t ei datter på 5 mnd...er hjæmme om dagaene,kos men kan bli noen lange dager åsså... har du vært på treff?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Æ e åsså ung! hehe, e 21 år, å e hjemme me Lucas på 8 mnd no. Tilbake til studian til høsten.

Kjede mæ engetlig en del om dagan, men d blir sikkert mere å finne på npr d e ordentlig vår ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okey,vi bor nesten med Dramsveien... Hadde vært kjempearti med et ungt mamma treff! :)

Meieriet har god plass til barnevogner.. nån andre forslag?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært der med barnevogn før, men høres greit ut for meg. Ellers er jo også hansens spisebord veldig barnevennlig...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan vi gjerne! e på treffan på polarsenteret åsså, men har goooooooooood tid, så ett til e ikkje nåkka problem. Akkurat det samme for mæ kor og katti, bortsett fra tisdaga kl 1230 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på helsestasjonen på onsdag, skal være der kl ett så da må vi ta det tidlig ihvertfall.. kanskje vi kan ta det på torsag?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg kommer gjerne på treffet for unge mødre torsdag 27.april. Artig å møte andre med babya. Jeg blir 20 i mai og har ei jente på 3 mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...