Anonym bruker Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 1.000 - 1.500 avhengig av type. Den mest informative 2D ultralyden er vanligvis billigst. Vi var på Masjorstuaklinikken i uke 12. Jeg anbefaler IKKE denne klinikken. Ser ut som et gammelt sovjetisk sykehus for krigsskadde. Lykke til!
Beth84g Skrevet 20. april 2006 #4 Skrevet 20. april 2006 skal ikke betale noe som helst for ting som har med svangerskap å gjøre. Dere for en ultralyd i ca uke 18. En topp opplevelse
HoboDan Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 Hvis du ønsker 3d (såkalt 4D) ultralyd må du i de fleste tilfeller betale - for dette er ikke en del av det offentlige tilbudet. Tilsvarende om du vil ha undersøkelser utenom det som tilbys (er i utgangspunktet en undersøkelse i normale svangerskap). Jeg har hørt priser på 800-1200 for en slik scan. Kona var med på et forskningsprosjekt hvor vi fikk 3D bilder som "belønning" for å delta. Artige greier, men hadde aldri giddet å betale for noe sånt ellers. Men så hører vi til det mindretallet som ikke ville vite kjønnet til barnet heller.
locked*dorian Skrevet 21. april 2006 #6 Skrevet 21. april 2006 Hvor får mann tatt sånn 3D. Må man bestille tid lenge i forveien? Bor i Oslo.
HoboDan Skrevet 21. april 2006 #7 Skrevet 21. april 2006 Eneste jeg vet om i Oslo som gjør sånt er Majorstuaklinikken... Men så bor jeg i Bergen da, så godt mulig det er andre jeg ikke har hørt om.
HoboDan Skrevet 21. april 2006 #8 Skrevet 21. april 2006 Glemte å svare ang bestillingstid, men jeg har ingen anelse. Som jeg skrev så var vi med i et prosjekt, så vi gikk ikke gjennom det der. Beste er vel å ringe og undersøke. Men jeg har hørt at beste tiden å ta en sånn skanning er rundt uke 32. Men det er jo ingen garanti da - poden kan være ganske så lite samarbeidsvillig der inne :-)
Beth84g Skrevet 23. april 2006 #9 Skrevet 23. april 2006 burde å ringe å bestille ja, og da sier dem samtidig i hvilken uke man for mest utbytte av å komme i. Vi vurderte det men så fikk vi en ul til og fikk 4d bilde og med det og at jeg filmet hele greia fant vi ut at står over majorstua
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå