Gå til innhold

15 dager til termin. Hva kan sette i gang fødselen?


hadabeautifulbabyboy;)

Anbefalte innlegg

Har masse vonde kynnere og føler meg som en hvalross. Er det noe som kan fremskynde prosessen? Spiste en hel ananas i går uten hell, men noen her med andre gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vent til den er klar og vil ut selv, den lille trenger de siste 15 dagene også.

Har du ventet helt til nå klarer du vel 15 dager til. At babyen i magen din har det bra er vel det viktigste?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjerringråd er å ha sex, fordi sæden inneholder prostaglandiner, som kan bidra til å sette igang fødselen. Akupunktur kan hjelpe, og bringebærbladte. Men ingenting funker om ikke babyen egentlig er klar og livmoren er moden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det virker, men sist jeg var gravid var jeg desperat de siste dagene, gikk raske turer med høy puls den siste uka før jeg fødte. Dagen før jeg fødte var jeg helt desperat, da sprang jeg tur og dessuten sprang jeg opp og ned trappene flere ganger. Fødselen startet ved vannavgang og rier ca tolv timer etterpå. Det var ikke helt bra for bekkenet, men jeg fødte 9 dager før termin. Kommer nok til å prøve det når det nærmer seg nå også, hvis jeg har helse til det. Har 56 dager til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

syns det virker som om mange sliter seg ut på å pröve ut alle disse kjerringrådene. Ungen kommer når den selv vil det. Jeg ville heller prövd å hvile masse og ta vare på deg selv, når ungen er ute trenger man litt ekstra energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke hvorfor det finnes så mange som vil føde før tia...Den kommer vell ut selv når den er klar..Er og dritt lei men det hjelper fint så lite,skjønner disse som er på "overtid"at de klager og vil prøve alt..Ikke ondt ment altså,jeg forstår det bare ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...